Nabihah Said
Follow

Its geting near!
September 14, 2013 | 9/14/2013 01:29:00 AM | 2 comments

Assalamualaikum.
Alhamdulillah semalam dah selesai trial. Last kertas, add math. Memang sangat-sangat mencabar. Dengan tak sempat rehat lagi. Pelik pun ada jugak. Kelas kitorang je ada. Dewan kosong kot. Overall memang susah. Macam takde satu pun paper yang dapat A. Haih. Entah macam mana lah result nanti. Semakin lama semakin dekat SPM. Harap-harap semakin rajin aku nak belajar. haha. Mudah-mudahan. Amin.

Tak silap aku, lagi 2 minggu kan nak PMR. Good luck untuk junior-juniorku! Jawab elok-elok nanti. Nervous tu biasalah, orang lain pun pernah nervous nak amek PMR tapi insyaAllah boleh. Macam aku cakap dengan diri sendiri je. haha. Yang amek SPM tahun ni pun, good luck! Jom tingkatkan hubungan dengan Allah dan ulangkaji? Hee. And and aku rasa aku takkan update blog lagi kot sampai habis SPM. Melainkan ada special events. hehe.
Assalamualaikum.

"Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri." [Surah Ar-Ra'd:11]


← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!