Nabihah Said
Follow

Setelah Sekian Lama
June 15, 2013 | 6/15/2013 07:41:00 AM | 0 comments
Credit to Tumblr

Assalamualaikum.
Alhamdulillah masih boleh menaip di blog. Ya Allah lama sangat sangat tak update blog. Busy dengan perkara tak penting tu memang banyak haha.

Alhamdulillah once again, hari ni dapat sambut Ain, Bal dengan Alia tapi Alia tak join hari ni. Ramai sebenarnya yang tak datang hari ni. Maisara takde, Nana takde, Alia takde, ada lah lagi. Kami sambut dengan Kak Nisa. Thanks to Kak Nisa belanja kami kek. Alhamdulillah semua kek-kek yang Kak Nisa pernah bawak buat aku takde lagi yang mengecewakan. Semuanya ermmmm *thumbs up* hehe.

Tak boleh nak menaip lama-lama, tangan tetibe jadi lemah. Taktahu kenapa. Perlukan rehat barangkali? Padahal terlebih rehat aku rasa. haha

p/s: to Faiqah, akak dah kenal Azhar Hilmi tuuuu. Dia member Langit Ilahi. Patut ah muka 'hensem' tu familiar, pernah tengok video Qawiem Khairi of Langit Ilahi ada Azhar Hilmi tu hehe. And and jangan lupa pasal Hamasah As-Syabab kay? ngeeee. hahaha

Terpaksa nak 'ber-contact' dengan Faiqah macam ni. Taktahu macam mana nak bagi tau dia. Faiqq, buat ask fm ahh. Biar kitorang pulak yang kacau ask fm dia hahaha.

Sedaya upaya aku buat gambar kedua tu jadi kecik? Err... berjaya tak?
Okay bila aku agak agak aku ada masa terluang insyaAllah akan update lagi. Assalamualaikum.





← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!