Nabihah Said
Follow

Minggu-minggu akhir
November 2, 2012 | 11/02/2012 05:44:00 AM | 0 comments

Assalamualaikum.
Dua hari berturut-turut kitorang ada Kemuncak Kokurikulum walaupun acaranya tak seberapa nak meriah. First day memang best sebab hang out dengan "Sisa Gilax" except Fida dengan Illyka yang tak datang. Share story, muhasabah diri sama-sama, kutuk PKBM sama-sama. Eh? kami KRS hahaha okay aku tanak cari gaduh. Ampun-ampun haha. Tengok perbarisan. Kami sokong PBSM! and perbarisan senior-senior form 5 memang best. Smart. 

Second day agak boring. Duduk and tengok orang keluar amek hadiah. Boringggg~ aku, pyka, fida semua mula lah kaki gatal nak merayap eheh. Biasa lah. Hampir je mesin photostat rosak, tapi tak rosak pun okay. Sebelum rosak aku cabut dulu haha. Lagipun bukan aku yang buat. Aku dah larang dorang buat benda tu. Okay what ever. Tadi ada jugak form 4 dengan form 5 kena salam-salam dengan cikgu-cikgu. Acara wajib setiap tahun bagi yang amek exam besar. Nampak la senior-senior nangis. Yela dah la cikgunya kat depan dewan, apanya tak nampak. Segagah-gagah senior lelaki kitorang tu pun kecundang. Sampai berlebam-lebam mata. Okay aku tanak jadi macam tu tahun depan walaupun aku tahu aku akan nangis punya. Tsk.

Ni maybe last entry sebelum SMA. So mohon jasa baik korang semua doakan kitorang berjaya. Kalau berjaya insyaAllah peratus dapat pergi negara-negara Timur tinggi :) Tak lupa jugak untuk batch 95 yang amek SPM. Wish you guys good luck. Mudah-mudahan berjaya dalam exam, dunia, akhirat insyaAllah.

Assalamualaikum.

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!