Nabihah Said
Follow

Feelingless
November 20, 2012 | 11/20/2012 09:12:00 PM | 12 comments

Assalamualaikum.

Alhamdulillah exam SMA dah habis. Overall memang susah sebab aku liat nak hafal. Amat liat. Ni tak boleh dikategorikan sebagai tawakkal sebab tak usaha pun haha. Nanti jangan tanya result aku macam mana. Lagi satu, selalunya lepas exam mesti orang rasa merdeka, rasa bebas macam nak terbang dengan burung dekat angkasa biru. err. tapi aku tak. Maybe sebab aku tak usaha sungguh-sungguh kot. Online pun setiap hari macam orang dah takde kerja nak dibuat. Paling annoying bila kita tahu kita dah lambat untuk hafal and kita baru hafal sikit then tetibe ada something berlaku menyebabkan hilang terus mood untuk hafal. Great!

Aku rasa keputusan SMA aku kena gantung kejap sebab aku tak bayar lagi buku twitter BI aku. Aku ingat dah bayar tengok-tengok belum. Pyka dengan Hana dah bayar. Entah bila dorang bayar pun aku taktau. Asyik tangguh je nak bayar sampai habis sekolah and teacher dah tak datang sekolah dah. Lagi satu buku teks al-azhar aku belum pulang. Ustaznya bukan nak bagitahu hari Rabu tu tengok-tengok dah kena hantar hari ni. Yang tak bawak buku tu boleh pulak disuruh balik rumah pergi amek buku. Ustaz, rumah saya jauh lah, terpaksa hantar tahun depan. Sorry eheh dengan novel PAPA belum pulang. Haih macam-macam.

Tadi GILAX datang sekolah! Last year kitorang celebrate sama-sama after last paper PMR tapi hari ni dorang datang celebrate untuk kitorang yang last paper SMA. Walaupun tak semeriah macam tahun lepas tapi aku happy lah kitorang dapat kumpul balik, borak-borak, cerita sana cerita sini, gelak sama-sama. Just tahun ni takde photoshoot kat belakang Masjid Klang je haha lagipun ada yang takde tadi. Oh aku rindu tahun lepassss! Aku rasa kalau ada Atul, Suzie, Zera dengan Nadia tadi confirm kecoh punya haha. Bila KAUL berkumpul..... haha. Thanks korang! :D

Actually post ni aku type hari jumaat minggu lepas 16 haribulan. Disebabkan nak tunggu syasya upload gambar, baru aku post hari ni haha sumpah ketinggalan.








Assalamualaikum.

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!