Nabihah Said
Follow

Cuti
November 30, 2012 | 11/30/2012 04:14:00 AM | 0 comments
Subhanallah. Boleh ke kita jadi macam dorang? T.T

Assalamualaikum.

New look! Actually dah lama aku edit ni kat blog lagi satu tapi baru je semalam masukkan dalam blog ni. Selalunya aku edit blog sampai 2 hari tapi yang ni sehari suntuk je. First time kott haha. Nak masukkan code navi tu ya Allah susah sangat. Okay dah.

Haritu kitorang ada pergi forum kat UiTM Shah Alam. Tajuknya, 'Aku Fashionista' ada Ustazah Fatimah Syarha. Subhanallah cantik gila dia. Nasib baik dapat tempat paling center tapi tak depan sekali lah. Dapat lah tenung dia jugak hahaha. Time balik tu ada jualan kat bawah, ada pula novel dia kat situ. Aku pun beli Cinta High Class. Tu pun gaduh-gaduh dengan dorang. Nak baca tapi tanak bayar. Bagus sangat lah tu. //Tak terkecuali aku haha. tapi aku sacrifice diri aku untuk beli. Yang lain mulalah gedik-gedik dengan aku nak pinjam haha.

Jujur aku cakap, aku jenis yang malas nak baca buku kecuali novel. Baca buku teks sejarah tu pun malas. Bila aku baca novel Cinta High Class dengan Cintaku kerana Agamamu, banyak ilmu aku dapat. Lagi-lagi Cinta High Class, banyak tersentap woo haha. Memang best dua-dua novel. Dr Muslih so sweet sangat then Qani'ah, aku berazam nak jadi macam dia InsyaAllah haha. Serious best sangat2. Aku rasa bagus baca Cinta High Class sebab aku pun nak masuk form 5 tahun depan and permulaan story Qani'ah tu time dia form 5 so boleh terapkan kot. Berazam tinggi. Serious bersemangat aku nak jadi form 5 lepas baca tu haha.

Time ni err masa tak sesuai untuk amek gambar kot disebabkan muka ustazah agak pelik.

Finallyyyy.... Susah beno nak suruh Biha amekkan gambar kitorang.

Okay tu je sebenarnya.
Assalamualaikum.

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!