Nabihah Said
Follow

19 Oktober 2012
October 19, 2012 | 10/19/2012 04:49:00 AM | 2 comments

Assalamualaikum.
Peringatan: Jangan baca post ni separuh jalan, nanti korang buat spekulasi merapu dan terburu-buru. Ceh.

Awak awak awak. Ye saya cakap awak tapi saya tanak awak baca pun post ni haha okay sakai. Dari pagi tadi saya mengharap awak wish kat saya. Bila saya cakap dengan Pyka yang awak tak wish saya, dia kata positifkan minda, maybe nanti-nanti awak wish saya ke kan. Tapi sampai sekarang takde pun. Okay mungkin malam nanti? Kalau boleh saya tak nak pun perasaan ni, nampak macam pathetic but i can't help it. Okay bukan macam dah, memang pathetic pun. Saya tak tahu apa problem kita. Kadang-kadang saya terasa bila awak pandang saya, kita nampak awkward sangat-sangat atau saya je yang pikir macam tu? Apa-apa pun, terima kasih kehadiran awak tadi. I'm really appreciate that a lot ;')

Ayat last, macam separuh berani mati jugak la hoho.

Maaf, post ini tiada kaitan dengan makhluk yang ajnabi kepada saya, jantan-jantan berperangai serupa beruk, lelaki-lelaki tough serupa perempuan ayu di hujung kampung, kaum Adam yang berserban putih lagi pemalu dan seangkatan dengannya.

Thanks korang sanggup balik lambat sebab sambut birthday aku walaupun tade Ain, Bal, Sue, and the rest GILAX yang pindah. Aku appreciate sangat-sangat. Moga perhubungan kita berkekalan bertujuan hanya untuk mencari keredhaan Allah, InsyaAllah :)

Assalamualaikum.

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!