Nabihah Said
Follow

What a great movie!
July 27, 2012 | 7/27/2012 09:29:00 PM | 0 comments
so sweet Howl and Sophie :D

Assalamualaikum.
semalam aku tengok kat Disney Channel, cerita Howl's Moving Castle. serious cerita tu best gila. cerita kartun hehe. aku memang kurang sikit kalau cerita spell, witches blablabla. tapi aku tak tahu kenapa cerita ni best gila. hero dia, Howl handsome kot haha. habis cerita tu je, aku terus search kat internet. rupa-rupanya Howl's Moving Castle ni diambil dari novel Diana Wynne Jones. aku nak beli buku tu............. ada sesiapa boleh belikan tak? aku sanggup bayar haha.


serious best. dengan bayangkan muka Howl yang lagi handsome and menawan tu hahaha. aku nak nangis kot time Howl nak mati tu. semalam aku tengok cerita ni pun sorang-sorang kat rumah, memang feeling habis la kan. Storyline dia menarik apa. haih. aku nak beli buku tu pun aku tak tahu wujud lagi ke tak, sebab keluaran pertama tahun 1986 kot. and lagi satu problem, bila aku nak pegi kedai buku? haihhh. terpaksa tengok cover buku ni jela...
okay itu je sebenarnya. haha
Assalamualaikum.

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!