Nabihah Said
Follow

Susah bila dah jadi Kekok
July 6, 2012 | 7/06/2012 06:26:00 PM | 0 comments
Subhanallah~ Indahnya ciptaan Allah :)

Assalamualaikum.
hampir sebulan aku tak update blog ni kan. of course sebab malas. dengan homework tak tertanggung tu, dengan twitter yang menggoda tu lagi. memang dibiarkan je la blog ni.
korang dah siap folio Sirah? aku dah siap! *angkat tangan tinggi2* haha. penat wooo buat benda tu. walaupun kerjanya salin je pun, tapi tetap penat. Alhamdulillah dah siap. kerja rumah lain? *bunyi cengkerik*

masuk topic, korang mesti penah rasa kekok and awkward //makna sama je. bila dah lama tak update blog. kan? aku tengah mengalaminya sekarang haha. otak ligat pikir nak tulis pasal ape, nak rangka ayat macam mana haha *over* sebab hidup aku tade lah special mana kalau nak share, and hidup aku pun tade lah tragedis sangat untuk dijadikan tauladan kan. //betul ke eja tragedis tu? tapi jangan sampai jadi pergaduhan. Aku selalu perasan, orang ni kutuk orang tu, kaum ni kutuk kaum lain, then kaum lain tu perasan, then dorang bash balik. tak baik la  macam tu. sebelum kita type something, kita kena fikirkan baik buruknya. aku rasa dulu aku pun pernah, tapi InsyaAllah tak dah :) aku rasa apa aku type dah lari tajuk. kan? haha.

tu je kot. haha *tade idea* ha! one more, doakan aku istiqomah. terima kasih :)
Assalamualaikum.

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!