Nabihah Said
Follow

Moved
June 6, 2012 | 6/06/2012 01:39:00 AM | 0 comments
//how i wish this is my cat and can be my personal driver lol

Assalamualaikum .
Saya sudah tukar link baru ! memang selama ni nak tukar pun tapi tak tertukar pun. puncanya. ragu ragu. selepas "ditemuramah" dengan beberapa orang rakan yang terdekat, saya memutuskan url ni jadi nama saya. apesal skema sangat ni? *tangankebelakangtengkuk* tapi memang aku punya link dulu, amat la childish. kebudak-budakkan sangat. tolong lah. rasa meluat sedangkan memang url tu aku yang cadangkan sendiri haha. aku ingat lagi aku letak url fwen-4-ever.blogspot.com ni masa aku betul2 tade idea and sepupu aku asyik desak aku suruh cepat. memang hasilnya meluatkan betul haha.

so sesiapa yang ada exchange link dengan aku, tukar eh urlnya. tapi kalau tanak tukar pun takpe kot sebab nanti korang masuk jugak dalam link blog nih hehe. just kena tunggu 5 saat lah, apa la sangat dengan 5 saat tu haha. 3 hari aku private blog haih dengan tak berupdate blog ni memang bersawang terus la kan. takde idea dalam masa yang sama malasnya menjadi jadi haha. ingat novel je tahunya. sampai syafik pun menyampah tengok aku pegang novel je haha. dah minat nak buat camne kan.


 

Happy Birthday Dongwoon :D cr: tumblr

Esok BEAST keluarkan teaser baru album War & Peace ! kayy dah lama tak dengar khabar berita dari dorang. LOL baru tadi aku aku dengar lagu Fiction. Agak rindu jugak lah. harap2 BEAST dengan INFINITE tak bertembung kat chart nanti lah yer. aku nak dorang dua2 menang hehe. tapi apalah aku dapat daripada dorang punya kemenangan selain perasaan gembira seorang fan melompat lompat sehingga letih? haha tu je kot rasanya.

honestly, aku nak cuba kurangkan minat korea nih. actually dah beberapa kali aku try tak leka sangat dengan benda ni but well aku rasa aku tak cukup kuat lagi nak kurangkan korea, tu la aku minat balik. memang susah. Syaitan yang buat and hati aku tak cukup kuat TT__TT //shame with Allah .

i think that all for today,
See you next time.
Assalamualaikum.

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!