Nabihah Said
Follow

Hari Sukan SAMSHSB 2012
June 15, 2012 | 6/15/2012 10:50:00 AM | 0 comments

Assalamualaikum.
maybe dah lambat dua hari aku update blog pasal ni, tapi apa aku kesah haha.
yeahhh rumah sukan aku terchenta Hamzah menang ! woot woot. sumpah tak sangka, aku ingat Usamah menang. dorang kata Usamah ramai hebat2 tapi yang masuknya sikit je, Hamzah walaupun tade la hebat mane tapi banyak hantar wakil. but hey dah menang kan. tak payah nak ungkit2 dah. tak sia2 aku lari 1.5km kat padang tu, Alhamdulillah aku tak pengsan or cram time lari tu. and tak sia2 aku lontar peluru dengan lompat tinggi yang tak sampai tu *ungkit* haha.

time hari khamis tu, aku masuk perbarisan untuk KRS. yeahh first time masuk kawad, first time jugak la aku dapat belak yang amat menonjol. excited kot! haha sorry aku dengan pyka jarang dapat belak, so bila dah dapat agak excited luar biasa sikit. dorang semua pelik tengok kitorang haha. okay serious best kawad. memang syok sangat, berpanas sama2, kena marah dengan Ezat The Sarjan sama2, gelak sama2, penat sama2. serious best. senior, junior bersatu. ececeh ayat akuuuu. memang kipas tu memang semat tapi kalau kita buat banyak latihan kompem ohsem! oh ye lagi satu gaya Power Rangers tu. first tengok nampak pelik, tapi bila dah buat semat gilaaa! aku suka aku suka hehe. just aku kureng suka lah part lelaki perempuan bercampur, dengan baju KRS sendiri tu yang yang yang tuuttttt..... //korang paham2 sendiri lah. ingat nak join lagi tahun depan tapi ada part2 yang tak suka tu membantutkan niat aku. *so sad*

so here some photo. enjoy :)

perbarisan Hamzah 

KRS Awesome! *baling love macam Woohyun* haha

Silat ohsem gila dorang punya performance tapi sayang kalah.

balapan. alip ohsem. macam peleset ouh haha.

hasil tangkapan Illyka :)  

Hamzah The Champion!

it become my memories :)

Assalamualaikum.


← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!