Nabihah Said
Follow

Hiatus
May 12, 2012 | 5/12/2012 03:35:00 AM | 3 comments
HAHAHA lawak jeh

Assalamualaikum .
ramai hiatus kan sekarang . exam fever lah kan . eh kejap , aku tajuk tu bukan untuk aku , tapi orang lain lol . kitorang start exam minggu lepas lagi , and 3 minggu kitorang exam haih . eh 2 minggu lebih je haha over . semua busy baca buku , ulangkaji . aku? pfft asyik on laptop je . dah on laptop , memanjang lah . haih apa nak jadi lah . aku dah jarang update blog . malas lah . aku busy , busy dengan perkara2 tak penting haha . baca fanfics , baca cerpen and blablabla . dah berkurun tak bukak ps . tu la akibatnya , tengok lah edit gambar tah pape lah .


see , tah pape ouh . buruk gila . btw , ni first gambar aku edit ada pakwe ketiga aku lol Peniel :) susah jugak la nak cari gambar dia nih , yela btob kan baru je debut , tak banyak sangat buat photoshoot . tapi lagi susah cari gambar ulzzang . grr tension jeh . last2 dah fedup , guna je gambar yang tak berapa nak masuk ni .  haha poyo je macam nak buat fanfic sebenarnya saja2 je hehe . lagi satu . aku reka nama perempuan tu Kim HyunJong hehe .

and 15 nih . ohmy ! INFINITE comeback . seriously tak sabar . and tak boleh nak fangirling sangat lah kan , exam . dem gila . tak boleh lah nak trending lama2 kat twitter . haih . takpe2 . ermm BEAST comeback 17 ke? dengar kata lah , tapi macam tak . sunyi sepi je? aku rindu suami aku la , Gikwang . alahai lama dah tak jumpe dia lol merepek .

korang , GOOD LUCK untuk exam . Do the best ! //untuk aku jugak . alahai .
doakan aku buat terbaik yer . thanks :)
maybe minggu depan or infinite comeback nanti aku update . daaaa
Assalamualaikum .

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!