Nabihah Said
Follow

The Chaser | Engage?
May 16, 2012 | 5/16/2012 04:21:00 AM | 0 comments
cool gilaaaaaa~~~

Assalamualaikum .
semalam MV The Chaser dah keluar kan? of course aku excited . eh kejap aku excited pasal showcase je , MV tak . haha sebab mv ni dah menunjukkan Infinite kesayangan aku terlibat dengan illuminati jugak . grr . aku tengok dua kali je mv tu pastu tutup dah tak tengok dah . tapi gif kat tumblr yang belambak masih tengok lol . pasal illuminati kejap , ermm cikgu aku ada cakap apa yang kita tengok akan diproses oleh otak . sedikit sebanyak akan effect kat otak minda kita . actually time ni aku tengah cakap dengan cikgu kaunseling pasal cerita korea , cikgu tu tak suka sangat korea nih , terdedah , negatif banyak . tu la dia cakap camtu , akan effect kat otak kita . so aku kaitkan dengan illuminati . yela SEBAB UTAMA illuminati tu , nak "mengajak" orang islam leka semua tu kan . yess aku amat berjaga2 pasal illuminati nih , sebab aku takut ada kaitan dengan akidah islam kita . tak boleh sambil lewa jugak . tapi arghhhh dem kau kpop sibuk nak illuminati bagai . haha okay dah . stop ==


dalam MV tu aku suka dua jeh . favourite lah cakap , aku asyik tergelak je tengok myungsoo dalam tuh haha rolling rolling rolling until the end of MV but still maintain his macho lol . muka dia pun lawak gila . HAHA i can't stop laughing if i think face of myungsoooo hahaha . and lagi satu aku suka mv tuh , gif dongwoo kat atas ni , perghh cool ouh . semat jeh . entah bape eh Woolim habiskan untuk Infinite ni , kereta myungsoo tu kau pikir murah? lampu pendaflour tu murah sangat keh? dengan elektriknya lagi haha . //betul ke eja pendaflour? macam salah . watever .


tadi mak aku tetiba cakap
sepupu bihah yang comel tu nak tunangggg~
eh sejak bila sepupu aku comel? eh salah , mana satu sepupu aku yang comel? == kayy aku diam lepas tu , mak aku cakap lagi ,
Aiman tunang dengan budak UIA jugak . samalah sebusy dengan dia . aktif .
ohhhh~ okayy . aku tak sangka mak aku ingat yang aku cakap dia comel kat video nih . haha time dia lambai2 tu . haha comel jeh , dengan kekecikkan dia lagi . haha

time 4.11 . hehe . ni dorang nak pegi palestin 30 Mac hari tuh .__.

rasanya takde sedara aku baca blog aku kan? haha sebab pasal tunang ni ~ pakcik aku takde lah bagi tahu ramai orang .__. tak tahu kenapa .
btw , esok aku exam add math , quran sunnah dengan pjk . alahai add math . korang , doakan aku buat the best kay? aku takut macam ujian 1 dulu , dapat kertas terus blank . satu soalan pun aku tak tahu =.= *takut*
and for the last , HAPPY TEACHERS DAY :D cikgu2 ni lah buat kita berilmu tau . so thank you very much cikgu , ustaz , ustazah . i lab you lah hehe
okay see you another time . Assalamualaikum .


← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!