Nabihah Said
Follow

Birthday Girl AIN ALIA
May 25, 2012 | 5/25/2012 06:12:00 AM | 2 comments

Assalamualaikum .
hari ni rajin sikit lah nak update , sedangkan banyak idea nak update . malangnya sifat 'M' menguasai aku hoho . hari ni last sekolah sebelum para pelajar yang ingat dah merdeka SANGAT tuh holiday . tapi sorry lah , buat aku macam bukan cuti jeh . esok dengan ahad pergi perkampungan ilmu , dekat Masjid terapung =.= kayy Masjid Klang jerk . bosan gilaaa . then hari isnin selasa kelas tambahan add math , oral BI , buat folio Al Quran dengan Sirah . korang mesti tak sangka kan , aku pun . but well SMA format baru =.= dalam BM okay jugak ni A.R.A.B.I.K ouh kayy diammm . sorry terpesong tajuk . sorry entry panjang =.=

aku edit gambar ain je sebab kalau aku buat untuk alia , bila masa lah dia nak tengok ==
mini , sorry simple , aku penat =.= sangat . sorry .

hari ni kitorang sambut birthday MINI dengan ALIA . walaupun birthday dorang dah lama lepas haha . saje je sambut lambat2 , exam kan . tapi sayangnya aku tak dapat tengok air mata "suci" mini . adeh susah betul ! tadi dah pakse2 dia . degil :P haha . tak best sangat , sebab sambut dengan SEBAHAGIAN GILAX :( tak meriah sangat . buat aku lah . tak tahu lah orang lain hehe .

lepas sampai je kek , kitorang nyanyi lagu happy birthday kat dorang , diakhiri dengan tepuk tangan , tetiba geng2 india kat sebelah pun tepuk tangan sekali haha . yess tahu2 je kan , ain ni suka orang kulit gelap . ada mamat india lalu depan dia , sesape je , dia cakap handsome == kayy no comment . so of course lah mini excited haha lawak je time tuh . macam tak sedap mata memandang , nak lahap semua kek satu geng je , so mini bermurah hati bagi SENDIRI kat india meja sebelah haha lawak ouh , dua2 malu2 arnab puih . ada jugak bagi kat budak2 sekolah kitorang yang sama ada setingkat dengan kitorang haha malu jugak lah time tu tak sangka ramai budak sg bert kat situ . hehe

korang tengok jela gambar ni , credit to BB Leader Sue yang tak berapa nak mahal tuh haha *joke* ada edegen2 DORANG yang agak tidak sesuai . mohon ampun haha . and ada gambar yang kabur , sebab anda tidak dikehendaki didalam gambar haha //termasuk aku =.=

Birthday GirlS yang terlebih gedik hehe

thank you for coming mom , opps fida's mom ==


mohon maaf , gambar tidak sesuai untuk tontonan budak kecil kerana gambar ni terlampau over lagi batak dengan krim kek yang berwarna merah tetapi disangka kan lipstik ==

hadiah untuk ain'afini , handmade oleh kitorang sendiri . tapi aku rasa afida buat banyak , memang pun ==

semua muka tak ready . sapolah photographernya == //not me okayy 

wish both of you the best dunnya and jannah :)
aku rasa nak edit blog tapi haih jadual padat kalahkan YB hehe .
aku belum kemas barang lagi alahai penatnyaaaa
see yaaa next time
Assalamualaikum .


← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!