Nabihah Said
Follow

Too Much =.=
April 7, 2012 | 4/07/2012 02:00:00 AM | 0 comments
source : Elvie 

Assalamualaikum .
sebelum ape2 aku nak buang habuk kat blog aku ni kejap . hu hu hu hu //camni ke bunyi tiup something? ==" ignore . dah lama aku tak update blog . last time , birthday gikwang alahai dah seminggu dah . banyak sangat keje rumah la . terutama nota perghh jangan cakap lah . dah la satu subjek dah banyak , ni kena buat beberapa subjek . ermm tahu cikgu bagi ni untuk kitorang jugak , walaupun bukan sekarang hasilnya insyaAllah tahun depan? *SPM* mengerikannnnn =.= thank cikgu haha :D

by the wayyy , nanti aku lawan marhaban dekat sekolah jeram LAGI . haiiiihhh takde sekolah lain ke? SAMBEST ke? haha jangan pikir bukan2 . aku memang tak penah tengok lagi sekolah tu . tahun lepas dah la kat jeram , tahun ni jugak? macam tak banyak je sekolah agama kat selangor ni , sedangkan belambak tapi sekolah tu jugak . ermm sabar jela . aku yang kecik ni takleh nak buat ape2 //cehh puih la . lagi seminggu je kot lawannya . OMG takutttt . serious aku rindu sangat2 kat syeramen . bila atin nyanyi part solo , aku teringat suara syeramen . harap2 dia tak masuk jugak lah kat sekolah kg jawa . nanti lawan dengan kitorang :( tanakkkkk .

lagi satu , ayah aku suruh takyah masuk marhaban sedangkan lagi seminggu . ustaz pun dah cakap lepas ni takde tukar orang atau tukar lagu . dah tak sempat . camne? harap2 lepas ni ayah tukar fikiran lah insyaAllah aminnn . ayah tak kasi sebab bazir tenaga and masa . tapi hanya marhaban jelah yang aku masuk bertanding . orang lain lagi lah , PKMB lah , silat lah . macam2 dorang masuk . aku satu je tu pun ayah tak kasi :( berserah kat Allah je :')

lepas ni nak baca fanfic ena . best woooo . nak baca? sini sini Langit Cinta

kayy insyaAllah kalau ada masa aku update lagi
Assalamualaikum :)

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!