Nabihah Said
Follow

Muak aku dengar
April 14, 2012 | 4/14/2012 09:35:00 AM | 0 comments
wakil marhaban perempuan '12 zon kedua samshsb :)

Assalamualaikum .
tahu kan , hari ni kitorang amal islami? yess mesti korang nak tahu sape menang kan? //kat sape aku cakap ni? == kitorang kebanyakkan dapat nombor 3 :D <------ muka penipu . haha actually ada johan dengan naib johan je . sekolah agama menengah sultan hisamuddin sungai bertih dapat 5 "kemenangan" daripada 16 acara kot? apesal aku formal sangat nih and istilah kemenangan tu betul ke? eh ape aku merepek ni . sorry2 . mata tengah kuyu penat ouh . pergi pagi2 balik petang asar . alahai .

syarahan BM lelaki menengah atas johan - azam , tilawah lelaki menengah atas johan - fikri , musammarah lelaki naib johan , debat BM naib johan and debat BA naib johan jugak . congrats korang :) korang la yang harumkan nama sekolah kita dengan bangga walaupun terpakse diselit2kan dengan nama hisamuddin kg jawa dengan mistek . seriously time tengah penyampaian hadiah tu , pengerusinya asyik cakap
naib johan sekolah hisamuddin tinggi kg jawa blablabla johan maahad tahfis blablabla
sabar jelah . tahun lepas yang selalu sebut kg jawa dengan sg bert je . maahad takde pun tahun lepas . ha amek kau tahun ni muncul pastu rembat semua acara . congrats korang :( korang mesti happy .

tadi farid dengan iftiqal datang tengok kitorang yang junior2 lagi mentah ni haha . tapi aku pelik apesal farid tak pegi samtk tengok nasyid? maybe dah pegi kot . positif . haha and first2 aku nampak solo kg jawa , aku kecewa . haha akak tu ada lagi ouh . tak pencen lagi . suara akaknya sedap plus dia sendiri comel ouh . cute jeh . entah bila la akaknya nak  pencen and bagi kami2 menang pulak? haha .

overall memang best . dapat cari pengalaman banyak2 . hehe *peace*
btw , ni post aku dulu2 . tahun lepas time marhaban tahun lepas . oh my aku baca balik post aku , aku tertanya kat diri sendiri "ni ke aku type?" pfffttt macam budak2 . dengan shortform nya . marhaban oh marhaban :( and and tadi dorang balik sampai pukul 7 . haha gile ouh . datang bukan main awal , balik lambat giler . bas pancit =.=

muka2 happy lepas nervous seguni haha

congrats again korang sesapa yang menang tu , sekolah sendiri ataupun sekolah lain jugak . harap jumpe tahun depan lagi :D kot? err . illyka , kau kena masuk lagi tahun depan . tak kira . masuk jugak :P haha and kepada bal , kau amat lah lambat . 
okay mata kuyu , nak tertutup dah .
kbai Assalamualaikum .


← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!