Nabihah Said
Follow

#LeaderGyuDay and #AfidaDay(?)
April 27, 2012 | 4/27/2012 10:09:00 PM | 0 comments

 

  
credit

Assalamualaikum .
dah lama tak update blog kan . banyak sangat homework . well kita kena sedar , kita ni pelajar . alahai sedihnya . haha tu lah , orang yang belajar , nak cepat2 nak kerja . orang yang kerja nak belajar balik . ha , ni lah manusia haha .
HAPPY BIRTHDAY KIM SUNGGYU ! woottttt . sayangnya Suriya takde untuk celebrate sekali kat twitter . hehe time ni jugak wifi dia kena potong . haha semalam aku terlambat nak trending kat twitter . ayah aku nak tengok bersih 3.0 youtube . aku dapat tengok malaysia trend je . lama pulak tu . sampai pukul 3 lebih still trend #LeaderGyuDay . hebat lah MYINSPIRIT .



orang punya haha credit to Allysponti




Happy Birthday Infinite's leader ! take good care of your health and keep going on with your random aegyo haha . Continue with your powerful voice that melt everybody who listening it .

aku tak pandai nak buat ucapan2 segala ni . tsk sedih aku . tak tahu nak cakap ape lagi dah haha ni bukan pakwe aku , pakwe suriya haha but well he infinite's leader that gorgeous(?) right? haha .

------------------------------------------------------------

and now ! HAPPY BIRTHDAY TO AFIDA ALIRY ALIAS YASIN ! haha wey . jujur , aku dengan suriya ship dengan ko punya tarikh birthday . boleh pulak sama dengan hamstergyu nih . jom trend #AfidaDay kat twitter? haha agak2 masuk tak dalam trend tu? haha tak mungkin :P .

Happy birthday fida , fifi , fidot , dan lain2 . haha lepas ni aku tanak tengok air mata ko boleh tak? nak tengok senyuman menawan kau tu //err? cakap terpaksa nih haha . teruskan kehidupan kay . jangan cepat putus asa . jaga mak ko baik2 kay . and don't worry , GILAX selalu akan bersama ko :) go fifi go fifi ! haha

dulu pernah la rapat dengan dia nih kejap , webcam sama2 . leleh sama2 . eh ada ke? tsk . sekarang ni susah sikit , kelas dah lain . but well afida tetap afida . nabihah tetap nabihah . GILAX tetap GILAX kan . so just go with it . InsyaAllah Allah permudahkan segalanya :) Happy Birthday again AFIDA ! sayang ko . muah muahh haha .

sorry gambar tak cantik , aku buat tengah2 pagi buta .
kalau ada masa aku update blog berhabuk ni lagi haha .
mid exam lagi seminggu lagi . alahai . aku tanak ada gagal lagi . go bihah go bihah lol
kayy itu je kot . see ya 
Assalamualaikum :)


← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!