Nabihah Said
Follow

Weeeeeeee -,-"
March 9, 2012 | 3/09/2012 03:45:00 PM | 5 comments
kayy tangan dia awkward giler . quotes takde kaitan -,-

Assalamualaikum .
korang mesti syokkan dah habis exam , and cuti cuti cuti . aku ? memang la dah habis exam tapi homework masih ade , kena pegi sekola jugak , ada kelas tambahan add math .___. kayy aku memang WAJIB pegi . tahu ape , exam UP1 ni memang teruk la aku cakap . paling teruk buat aku of course la ADD MATH . giler susah . 1 soalan je aku kompem betul . alahai malangnyaaaaa . then then akaun ! kay ni aku risau sikit sebab memang semua 1 kelas , maksud aku 2 kelas kesemuanya tak dapat nak imbang akaun tu . kayy kita sama2 gagal okay ? lol aku tanak -,- . lagi , Bahasa Arab 1 , Bahasa Arab 2 , Bahasa Arab Tinggi . hamik kau ! budak sekola agama takleh bawak pelajaran arab . bagus kan? -,- aaaaaa aku tanak amek kertas tuuuu . aku tanak kena sebut nama sebab gagal . alahaiiiiiii camne ni -,-" mampos aku . kay dah2 aku malas nak pikir2 pasal benda alah yang buat aku menyesal tak belajar nih .

aku nak story pasal seorang ustaz , kay aku tahu nampak pelik sebab dia seorang ustaz , but dia spontaneous tau . syok je dia ajar aku tafsir hadith . penerangan dia bagus , budak2 senang paham . cara mengajar dia pun bagus . suruh orang hafal time tu jugak . kayy aku cakap bagus sebab sedikit sebanyak bantu aku dalam exam baru2 nih hehe . tambahan yang tak penting sangat , budak2 perempuan bole tengok muka dia tanpa jemu lol haha muka dia putih melepak tahu ! woot woot haha tapi dia seminggu je pun kat sini -,-" dia nak sambung belajar . first2 dia nak pegi europe then baru pegi mesir . alahai orang kaya memang la , nak jalan2 dulu baru syok belajar . kay aku nak jadi cam dia . nak belajar kat luar negaraaaa -,-"

okay aku giler paint tool sai sekarang . harhar
aku tak sure aku akan selalu update tak blog ni , sebab aku malas -,-
okay Assalamualaikum .__.

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!