Nabihah Said
Follow

#HappyHoyaDay and #HappyKikiDay :D
March 30, 2012 | 3/30/2012 12:13:00 AM | 0 comments
handsomeenyaaaaaa kiki *wink wink*

Assalamualaikum and annyeong
well tahu kan rabu minggu ni 28 hoya's birthday ? and hari niiiiiiiiiiiii? haha gikwang birthday :D woot woot . aku tak tahu nape , aku lebih syok trending #HappyKikiBirthday dari #HappyHoyaDay ==" entah laaaaa sedangkan kat twitter Hoya yang trending worldwide dengan malaysia , gikwang worldwide je -..- entah entah entah lol . 28 hari tuh aku busy giler , dengan nota belambak , dengan penat so aku tak update pun . terpakse postpone hari nih . lagi pun hari ni kan bias first aku punya hari jadi kan . <------ membebel . haha

worldwide nombor tiga tuuuu haha

inspirit malaysia pun hebat jugak kan? sape la tu :P

tengok2 , b2uty lagi hebat dari jonas punya fans lol =="

bias aku semua lahir dalam bulan 3 . gikwang , hoya , donggeun peniel . dengan ayah aku lagi , abang aku . haih aku sorang2 jela bulan 10 -.- . ermm ingat nak buat doodle , tapi camne na buat doodle gikwang dengan hoya . giler? doodle kartun tu pun tahpape . puih la kau nabihah .

hari jadi abang aku pun hari ni sebenarnya , tapi aku asyik ingat birthday gikwang je . macam gikwang tu abang aku pulak haha . teruk punya adik . tapi abang aku muda setahun dari gikwang . akak aku yang sebaya dengan gikwang tapi akak aku 17 feb lerr . so nampak sangat takde jodoh haha :P



aaaaaaaaaaaaaaa stress betul hari ni . kayyy suka hati kau la . aku malas nak pikir . ko start dulu , kitorang yang kena? great ! thanks alot wey . ko buat kitorang lagi menyampah kat ko . tsk sorry :P
sorry , emosi and hilangkan mood post aku yang PATUT gembira nih . haha sorry sorry .
actually aku takde mood nak update blog , tapi  well untuk birthday bias aku , aku buat , pffftttt . 


gikwang and hoya's picture are NOT MINE .
kbai Assalamualaikum :D

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!