Nabihah Said
Follow

So Long guys
February 1, 2012 | 2/01/2012 05:39:00 AM | 0 comments
aku nak cakap benda ni kat seseorang tuuuuu bole? hurm :'(

Assalamualaikum .
semalam tak dapat update , aku tertido =="
semalam jugak la ramai2 kawan aku pindah , serious sedih -,-  tengok budak2 yang pindah semua muka happy , yang tinggal2 ni muka hurmmm ade mata panda lagi tu -,-

first , aku sedih ex-BFF aku , yang aku rasa sampai hari ni dia tetap BFF aku , maybe dia dah tak anggap aku BFF sebab dia dah ade BFF baru yang jauh baiknya dari aku ._. okay tutup pasal kisah lama . dia tanak cakap lama2 dengan aku sebab dia tanak ingat kisah dia tahun lepas . well serious aku nak tanya dia , KENAPA dia jadi camtu . kenapa dia buat camtu kat kitorang . okay stop it .

then seorang KAWAN aku , ermm kawan kot . sebab f2 aku satu kelas dengan dia . tapi semalam dia dah jumpe aku tapi tak cakap goodbye pun . sedih tahu ! ermm maybe dia just sedih tinggalkan pyka je , yela pyka kan BFF dia . fine , pergi la ! :'( bia aku sorang2 ingat ko :(

aku just nak cakap all the best la kat korang . happy je okay , jaga perangai kat sana . jangan burukkan nama sekola , tapi banggakan . kitorang kat sini semua ingat kat korang , jangan ingat kitorang dah lupakan korang kat sana , sepatutnya kitorang yang tanya camtu kat korang ._. kitorang selalu doakan kejayaan korang kat sana insyaAllah :) take care korang //aku agak korang TAKKAN baca post ni kan? -,-

then ermm tanak citer la , privasi . bai de wey //bahasa BI pasar . ade ke? haha . aku tak happy masuk kelas tu okay bye2 Assalamualaikum .

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!