Nabihah Said
Follow

Maniac
February 17, 2012 | 2/17/2012 05:05:00 AM | 2 comments
laki orang -,- credit goes to Juliana Johari :)

Assalamualaikum .
tajuk takde kaitan sebenarnya , errr miss the free time like maniac? kay abaikan -,-
lama giler kan aku tak update blog . ingat minggu lepas nak update tapi takde mase . dengan ade kelas tambahan , dengan hari ahad tu SAHAJA untuk buat keje sekola yang berlambak tu . serious aku penat sangat keje sekola yang tak putus2 tu . tapi orang nak berjaya takleh mengeluh kan? //pfftt ape aku cakap ni =='

kay minggu lepas ade INFINITE second invasion concert kan? wooot woooot aku tak tengok pun kat YT just aku tengok Trouble Maker Parody . haha lawak giler . Sungyeol jadi hyuna haha sungjong jadi hyungseung . alahai senak perut aku gelak haha . sungyeol dengan tangan otot2 tu jadi hyuna? dengan sungjong jadi lebih manlier dari hyungseung? hahahahaha terbaik !

dah tengok beast mystery special mv? DAEBAK ! aku tak cakap pasal muka dorang yang semua handsome2 tu haha tapi aku tengok tangan yang main skateboard tu . semat kan? serious aku teringin pulak aku nak main skateboard yang kecik comel tu . haha dorang kata tu tangan gikwang . //berurat2 wooooo hebat la dia main . nak main nak main lol gediknya -,-

amal islami / kamil , aku masuk marhaban lagi ouh . termasuk tahun ni , dah 4 tahun aku participate . and empat empat tahun tu la syeramen jadi ketua marhaban . suara dia sedap memang la banyak kali menang . yess kitorang selalu membolot rawi marhaban no 1 harhar . tapi sekarang syeramen dah pindah :( tak berkeyakinan tinggi nak menang . serious . aku dah lupa camne nak marhaban . yela lepas bertanding , campak kertas marhaban tu entah kat mane2 . ape yang tak lupa -,-

hari ni kan , hari jadi along dengan akak aku :D esok akak aku balik rumah . along aku ................ err entah la . tapi dia memang nak balik just aku tak tahu bile ==' 17-Feb-2012 hari jadi along , akak aku , ayah ain :D haha ain buat kek , aku? sorry tak pandai masak -,-
ain , cakap dengan ayah ko yang aku cakap happy birthday tau , iklas dari anak kembar nabihah :D haha

ena , sorry kalau mama macam tak layan ena time chat sebelum2 ni , mama sambil buat hw . harap ena paham ea? -,- sorry 

okay terlampau banyak random aku tulis dalam post ni .
okay Assalamualaikum .

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!