Nabihah Said
Follow

Happy Birthday
February 6, 2012 | 2/06/2012 02:57:00 AM | 0 comments
teaser second invasion concert INFINITE :D

Assalamualaikum .
hari ni hari jadi mama aku !! haha sorry bukan mak kandung aku . tapi muhammad al-azrain :) //sorry aku tak tahu nama ayah ko ._." eh tapi happy birthday yaww , jaga akhlak kat sana . harap ko jadi lebih baik okay . wish you all the best la yer . rindu nak cerita pasal kpop dengan ko . rindu nak dengar ko nyanyi lagu SNSD , rindu tarian bubble pop ko . nanti dah jadi dancer , jumpe aku , perform special depan aku yer mama :D and and rindu ko speaking BI ._." takpe , masih ade illyka harhar . okay happy birthday again :)


hari jugak birthday unnie aku . alia unnie //sorry tak tahu pun nama full unnie :( teruk betulkan . eh bukan unnie sebenar aku -,- tapi aku anggap dia unnie aku sebab ingat lagi , dia main terjah aku kat twitter harhar . takde la , dia balas tweet aku je . lepas tu , satu hari aku tweet dengan dia . dari cerita tu , ke cerita yang lain haha sampai tengah pagi kot :D dia bagi courage kat aku , pergi terjah whoopers , tapi tapi sampai sekarang aku tak berani -,- //sorry aku pemalu :P muntah la cepat . unnie , happy birthday yer :D unnie tengah tunggu result spm kan? dengar kata akhir bulan ni or awal bulan 3 . harap unnie dapat result bagus :D insyaAllah . semoga panjang umur , diberi kesihatan oleh Allah :) happy birthday again :D

takde gambar unnie , gambar pakwe je bole kan keke

p/s : sorry lambat wish , busy sikit hari ni -,-
okay la nak cuba buat tutorial nana unnie edit gambar guna psd //perlu ke bagi tahu -,-
Assalamualaikum .

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!