Nabihah Said
Follow

Untitled zzzzzzz
January 7, 2012 | 1/07/2012 02:39:00 AM | 4 comments
dah lama tak letak gambar hoya hehe

Assalamualaikum .
actually takde benda nak cakap , ni pun faiqah yang suruh update =="
disebabkan bosan sangat , aku buat doodle tadi hehe kalo korang kenal apit , ala yang pro bab2 photoshop ni . ni blog dia APIT //blog ke? ==" aku ikot tuto dia BULAT2 so doodle aku pun jadi macam dia punya BULAT2 haha

sebab dah lama aku tak buat doodle , tangan aku jadi kaku gilos , and aku pun dah lupa camne nak buat doodle kat ps , yang aku ingat kat paint sai tool je , tu la aku bukak tutor dia . end up jadi BULAT2 macam doodle dia muahaha .

okay topic lain pulak haha ,
semua f4 akan belajar pelajaran matematik dan science dalam bahasa melayu . ape kes?! hari khamis lepas dah start belajar m3 , perghh tak paham ! piawai segala la . tsk harap2 lepas ni bole paham la insyaAllah . //nabihah fighting ! lol . aku rasakan aku rasakan aku aku akuuuuuuuuu stay kot? kot la . tapi tak sure , cikgu sekola kitorang memang bagus2 , tapi yang menyebabkan ramai nak pindah sebab takde aliran science . cikgu dah cakap , sekola dah mintak mohon untuk sekola kita ade aliran science , tapi ditolak sebab sekola kitorang kecik -,-  takde tempat . yeahh sekola aku takde padang pun tapi sebelah sekola ade padang haha . //bukan padang sekola punya ==" 


ermmm all the best la kat batch f4 tahun ni , fighting ! hehe
okay bye2 Assalamualaikum .

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!