Nabihah Said
Follow

Terharu
January 1, 2012 | 1/01/2012 01:49:00 AM | 0 comments
suka letak gambar ulzzang hehe

Assalamualaikum .
tengah hari tadi aku tengok blog kak nana , dia ade update pasal testimoni ff Love more than Hate . aku suka giler kot ff tu , sekarang ni aku tengah baca buat kali kedua //baru dua kali je ==" . ramai yang nangis baca ff tu tapi aku tak , tapi ! aku sebak okay , terutama time myungsoo mati tu . serious sedih T___T //still ingat scene tu . baca punya baca entry testimoni yang panjang tu tanpa tinggalkan satu huruf pun //lol . tetiba aku ternampak blog yang amat aku kenali dengan post yang aku kenali tsk , rupa2nya kak nana screen capture blog aku dulu time aku post pasal ff dia . malu kot dia comment kat situ . //aaaa *tutup muka* lol gedik .
dia screen capture aku punya , aku screen capture dia punya yang ade blog aku lol

baca baca lagi terjumpe pulak lagi satu nama aku , tsk dia linkkan ke blog aku . 
fine aku batak , screen capture . so what? aku terharu nihh :P

nak tengok post dia tu ? tengok ni Testimoni Pembaca Fanfic Love > Hate
nak baca blog fanfic dia? tengok ni Fanfiction Bloggie
nak baca aku punya post pasal ff ni? haha malu kot Fanfiction
serious semua cerita dia best , kompem BM selalu markah tinggi . //tsk jeles . and lagu kat blog dia best hehe .

okay tu je , bye2 nak sambung baca Love > Hate 
Assalamualaikum .


← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!