Nabihah Said
Follow

School
January 15, 2012 | 1/15/2012 04:51:00 AM | 0 comments
subhanallah keagungan Allah :)

Assalamualaikum .
dah lama tak update kan? baru semalam update -,- maksud aku update "nonsense" post , busy kot dengan sekola . hari ni aku nak luahkan ketidakpuashatian aku kat blog harhar . sesapa nak tahu , baca kat bawah yer , //ade ke? -,- yang tanak tu bole exit sendiri //tak halau okay :)

pagi2 kena bangun awal dari biasa , awal dari tahun2 lepas . aciknya la . err awal gile . time ayah aku tengah qomad kat masjid , aku dah keluar rumah tunggu bas . bayangkan bape minit aku solat? mak aku terpakse solat lepas hantar aku naik bas , kalau tahun lepas lebih kurang 6.17 tu acik belum sampai lagi . sekarang? hampeh , aku keluar 6.17 kena tunggu 20 minit baru aku selamat sampai.......................... rumah , bukan sekola //maksudnya aku tertinggal bas -,- then ayah aku balik dari masjid , bawak mak aku and aku balik rumah then baru pergi sekola =="

tapi aku bersyukur ade yang amek and hantar aku pegi sekola . ayah aku tanak sebab tanak tempuhi jam yang panjang kat klang tu , plus minyak lagi satu . sooo aku sayang acikkkkk :P aku sayang acik dulu je , yang lambat amek kitorang tu , bukan sekarang -,-

aku sampai rumah selalunya pukul 4 petang . dulu 3.20 dah sampai rumah dengan padat sendat punya bas , bile nak naik jambatan kat sekola aku tu , slow giler basnya hahaha muatan penuh , harap maklum . and and kan sekarang ade , 1 murid 1 sukan //eh betul ke? entah aku taram je . aaaa kitorang selasa ade koko , rabu ade benda alah ni , so aku sampai rumah pukul 5.20 camtu . lambat gillleeerrrrr . malam je aku sempat buat homework . tak sempat nak update blog . tapi kalau aku bukak efbee dengan twitter sempat je hahaha //teruk betul .

actually , aku belum siapkan kerja rumah lagi , haha so long guys //maybe update hujung minggu je kot , kalau sempat aku update :)
okay Assalamualaikum

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!