Nabihah Said
Follow

New Look Again?
January 4, 2012 | 1/04/2012 04:53:00 AM | 2 comments

Assalamualaikum .
setelah hampir 5 hari private blog , akhirnya uprivate jugak . sorry kak firzana dengan nadd lambat unprivate , tak siap2 blog ni hehe . aku kalo edit blog kena amek masa yang lama , sorry aku memang slow tak macam suriya tu , dia pro bab2 mengedit ni , kejap je dah siap . aku ni edit berhari2 tapi keputusannya tetap tak cantik jugak blog ni tsk //rendah diri ermmm part "Others" tu , serious bersepah / tak kemas . aku tak tahu nak buat camne lagi dah . bia kan la haha . aku saje letak shoutbox aku kat tepi , senang korang nak tinggalkan link kat situ , bole aku tinjau2 jugak blog korang2 yang comel tuuu //tak macam blog aku -,-

hari ni start sekola , camne kelas korang? cantik? buruk? haha //aku tak amek kesah kot lol jahatnya aku :( aku? entahh la , lepas aku tahu cikgu mana ajar aku nanti , serious aku nak pindah sekola ! tapi tapi dengan result aku yang tak seberapa ni nak ke dorang terima aku? //alololo ayat sedih kelas aku sekarang ni tak best ! dari 42 orang just 15 budak perempuan je . ko bayangkan betapa gilernya ! aaaaaaa tapi lagi satu hal , kalo aku dapat kg jawe tu pun , bole ke aku bawak aliran science? insyaAllah bole , korang doa kan aku yer dapat sekola tu and dapat bawak subject tu . aminnn~

okay bye2 nak tengok Glory Jane , serious drama tu best ! haha //sempat lagi =="
Assalamualaikum :)

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!