Nabihah Said
Follow

Mimpi bertemu RASULULLAH
January 27, 2012 | 1/27/2012 02:56:00 AM | 0 comments
jangan ambik ni , penat2 aku buat 1 jam huh , //gambar takde kaitan dengan tajuk . sorry hehe

Assalamualaikum .
pagi tadi aku ternampak affham dengan isma hani post pasal video ni . subhanallah , aku hampir nangis tengok video ni , tapi tak nangis lagi la , ayah aku ada kat sebelah hehe . tak terkata kot . beruntung gile sape dapat jumpe rasulullah . yela kita ni tak sempat jumpe rasululah depan2 . dan sesapa yang mimpi jumpe rasulullah , itu BUKAN mainan syaitan , syaitan tak boleh menyerupai rasulullah , tapi syaitan boleh menyerupai malaikat . ade satu hadith atau ayat al-quran tapi aku tak ingat la . hehe


okay bye2 
Assalamualaikum :)


← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!