Nabihah Said
Follow

For A While
January 22, 2012 | 1/22/2012 09:02:00 AM | 0 comments
dulu suka post gambar ulzzang sekarang dah tukar jadi quotes jepun / korea :)

Assalamualaikum .
sejak kebelakangan ni aku busy sangat , lepas non-internet for a day , pakcik aku pulak datang dari Terengganu , then abang aku pulak buat hak sendiri laptop ni , mentang2 la laptop dia rosak . grr

see blog aku jadi designer template kejap . haha ingatkan nak guna template tapi serious aku dah lupa camne nak edit template , biase la , dah selalu guna bs kan . semua kawan2 aku pun pakai bs lagi la . so aku decide blog aku sekarang ni kejap je , sementara aku cari skin baru hehe .

oh ye , post lepas tu , ignore jela . aku terlampau emosi time tu har har AKU PELIK . //pelik ke orang nangis? tak . ia satu perkara yang selalu dialami oleh kaum hawa :)

okay bye2 Assalamualaikum

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!