Nabihah Said
Follow

Done :D
January 24, 2012 | 1/24/2012 05:23:00 AM | 0 comments

Assalamualaikum ,
first of all , aku mintak maaf kalau lagu tu , mengejutkan korang haha . lepas ni mesti korang terus pause kan -.- lagu tu best la , serious orchestra version of mblaq it's war .

okay2 . first time kot , aku siap edit skin dalam masa sehari . aaaaaa excited aku . yela skin ni aku tak banyak sangat ubah , bole kata la -.- demi nak siapkan hari ni , aku lambat bukak twitter aku , belum baca prologue FAKE - fanfic nana unnie , tak baca DUA post nana unnie kat official blog dia , yang tiap2 hari aku bukak . grr busy betul aku . lepas ni sedara belah ayah nak datang . i bet dorang nak tidur semalaman kat rumah aku . yeahhh whatever //aku cakap camni sebab aku tak rapat sangat dengan dorang hehe . teruk betul . and and abang aku dah balik melakaaaaaaa . yeah2 , laptop ni aku punya lol aku buat hak sendiri seperti biasa =="

oh ye , semalam time aku tengah rojer2 kat blogskins.com kan , aku terjumpe satu skin yang awesome giler . nih nih tengok . MUSIC PLAYER . semat kan? orang bole cari lagu kat situ . dikira header = music player . woot woot buat aku semat tapi tak tahu la korang anggap tu perkara biasa //akan jadikan aku orang yang BATAK / PELIK / KECOH :( semalam siap aku search lagu infinite , mblaq , t-ara . semua ada . haha terbaik~~~ aku rasa dia berpandukan youtube kot  //angguk2 .

okay la nak ready untuk sedara aku datang ._.
Assalamualaikum

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!