Nabihah Said
Follow

Random
December 12, 2011 | 12/12/2011 07:05:00 AM | 0 comments
kosong simple = tak cantik T__T

Assalamualaikum .
mood aku sekarang ialah anime jepun , Bokura Ga Ita - We Were There . serious citer tu best . citer tu macam real life tahu . tak macam tetiba menjelma ==" //aku tak tahu camne nak terangkan , harap paham la . aku bole paham perasaan heroin tu , Nana . dia marah kat hero tu ,  Yano tapi bile dia padang je muka dia , terus cair , terus tak jadi marah . aku ase aku pun camtu kot . aku baru tengok sampai episode 16 , so banyak lagi aku kena tengok .

manga (komik) berbeza tau ngan anime . aku ade baca awal2 manga citer tu , ade part dia cut dalam anime . so maknenya aku kena baca ngan tengok sekali haha //banyak masa aku . disebabkan hari jumaat ni ade hari keluarga , and sepupu aku yang paling rapat tak join , dah semestinya aku bosan yang teramat . memang keluarga belah ayah aku sume aku tak rapat . so aku decide nak bawak laptop and tengok citer Bokura Ga Ita tu . hehe sekarang dah download episode 20 . so takde la aku mati kebosanan kat sana . manga pun sampai chapter 4 aku download hehe . //aku tamak ! ermm korang takyah ikot aku pulak , aku tak rapat ngan family . hehe aku pendiam plus pemalu so ....... weeelllkkk :P hehe

terasa nak buat gif , lepas kak firzana cakap nak buat hehe

okay bye2 assalamualaikum .

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!