Nabihah Said
Follow

Princess Meets Pauper
December 13, 2011 | 12/13/2011 07:01:00 AM | 0 comments
aaa dah lama tak letak pic my gikwangiee . miss him  T__T

Assalamualaikum .
hari ni mood fanfics tetiba datang balik setelah lama ditinggalkan sebab bokura ga ita haha . serious citernya best giler . haha dah la ade L.JOE ngan Junhyung . hurmm ade my gikwangie sekali ~ yeppie ! LOL . president's daughter fall in love with an orphan , kingkas and a member of a gang? yeahhh dari latar belakang berbeza , mesti la best .




click image to read :D

oh ye , korang dah tahu kan result PMR kuar bile? 22 december , yeahh minggu depan hari khamis . and hari ni aku takleh stop pikir pasal tu , aku tanak pikir ! benda tu buat aku rasa seram , takut , gelisah and watever . aaaaaaa tanak tanak . bole tak sume f3 tahun ni takyah amek result? err

ermm ada dengar kan , gikwang masuk wad? ermm dia patah kaki or terseliuh camtu la , tak paham sangat sebenarnya hehe . tapi dia kena pergi brazil tak silap aku ade concert . err cube ni takleh ke bagi mc , cian suami aku . gamaknya dorang //irritated





1 post , berbagai aku citer =="
okay bye2 assalamualaikum .

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!