Nabihah Said
Follow

Nervous gaban
December 21, 2011 | 12/21/2011 09:34:00 AM | 0 comments
cuteeeee

Assalamualaikum .
yeahhh tajuk tu , BM yang terbaik //budak2 jangan ikot sebab tu TERBAIK ==" semua orang update pasal PMR kat fb , twitter . ade tak tempat takde cakap pasal tu? aku nak pegi ! dah la kat otak ni penuh pasal tu , tengok dorang cakap pasal tu jugak lagi la . actually aku tanak pun update pasal PMR , tapi otak aku asyik pikir pasal tu , tangan pun terikot . aaaaa gedik punya tangan . maybe aku tak update kot esok , busy angkat call orang tanya pasal result . keluarga belah mak aku ade 6 orang sebaya ngan aku , keluarga ayah aku sorang . yang lain tu pun call jugak , aku tak sanggup nak kecewakan dorang . aaaaaaaaaaa //bole tak aku jerit sepanjang hari?

oh ye , lagu blog aku dah tukar , slow je kan lagunya . lagu BEAST - Yet . lagu ni dah lama sebenarnya time dorang awal2 debut kot tapi aku baru tahu semalam . aaaaaa bad B2UTY ._. tsk . aku tak bole nak letak navi dalam skin ni , aku tension giler , kejap postnya jadi kecik la , kejap navinya bile tekan tak kuar ape2 la . errr nanti2 la aku try lagi , kepala aku tengah sarat ---------------->


doakan semua form 3 sam sultan hisamuddin sungai bertih mendapat keputusan cemerlang dan menaikkan nama sekolah . permudahkan urusan kami pada esok hari , hari yang penting amin~~

okay bye2 , nak tengok birth of family //sempat lagi tuh err .
Assalamualaikum .


← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!