Nabihah Said
Follow

Minat Masing-masing
December 7, 2011 | 12/07/2011 08:32:00 PM | 0 comments
sume serious , dia je main2 haha

Assalamualaikum.
dah dengar kan pasal blog tulis pasal kutuk kpop tu ngan komen 1000++ lebih tu? blog korie , blog wan hazel pun ade story pasal ni . aku first2 baca memang panas , dia kutuk Yoseob yang comel tu . dia kata euww? haha tak perlu la nak cakap euw2 tu . kita ade minat masing2 . ko suka hindustan ke greyson chance ke , justin bieber ke , hal masing2 tak perlu nak kutuk kat tempat lain . buat orang marah . ye , dulu aku camni , sorry ye  tapi kita kena open minded , cuba kita jadi orang tu , sakit hati bukan? so pandai2 pikir la .

then , pasal orang komen tu . ermm aku memang nak komen time first aku baca tu , tapi aku malas , seriously plus tanak masuk campur . aku nak baca komen tu pun adehh tak habis . banyak giler kot . tapi kan tak perlu la nak mencarut kat situ , nampak imej kpoppers tercalar . orang akan nampak kita ni teruk sangat . then yoseob kafir . dia tak bole bagi syafaat kat kita bila kat akhirat nanti sebab kita pertahankan dia . //okay tu la yang selalu mak aku cakap kat aku . tapi kan mesti yoseob bangge kalau dia tahu kita pertahankan dia hehe so think positif :D

cerita ni buat banyak pengajaran untuk aku . dah la tanak cakap panjang2 , nanti tersilap cakap , aku pulak kena attack hehe peace ! mintak maaf kepada yang terasa *bow*

read this , aku setuju ngan dia 100% AMIRAH AFIQAH
Assalamualaikum .

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!