Nabihah Said
Follow

I'm Back - She's Back
December 20, 2011 | 12/20/2011 01:34:00 AM | 0 comments

Assalamualaikum .
tajuk tu saje je tambah "she's back" tu . hehe perasan kejap *sambil dengar lagu INFINITE - She's Back* hehe . okay back to topics , i'm back after 4 days off hehe . hari ahad tu aku dah balik dah , tapi disebabkan along aku ade kat rumah , takleh on selalu . dia asyik kat depan lappy so T__T tsk .

hari keluarga hari tu , ermm okay la . tapi bosan takde kawan . aku rasa yang best just tengok slide show je huahuahua . yeahh my lovely pakcik kan sukarelawan AQSA SYARIF . so ade la tunjuk video2 pasal Palestin . serious aku cakap , sedih kot tengok dorang . kalo bole nanti aku mintak sepupu aku share then aku share kat sini . aku tengok ade laki tu dia dah tak terdaya nak bangun lepas kena tembak setahu aku , then dia angkat jari telunjuk dia and dia mengucap . subhanaAllah , mati syahid . memang aku kagum giler kot ngan penduduk palestin , dorang tak takut pun lawan israel zionis tu . kita kat sini senang2 , ade yang sampai nak diet . dorang kat sana tak cukup makan . okay stop it hehe .

aku pergi PD macam tak pergi pantai je , sekali je kot jejak pasir pantai tu . tsk sedih . just celup2 kaki tak sampai setengah jam . sedih giler la , haha . time nak buat majlis penutupan tu , sabiq a.k.a sepupu aku sempat lagi buat video untuk hari keluarga kali ni , yeahhh of course la muka mak aku and ayah aku ade . tapi ! aku tak sangka aku pun masuk . perghh malu giler . kat sane aku diam2 je , takde masuk campur sangat . tengok2 masuk jugak . aaaaaa nanti aku share kat sini kalo sabiq masukkan dalam group hehe .

okay sekarang aku tak suka lelaki pakai seluar pendek tepat2 paras lutut , sebab bila dia duduk akan nampak aurat dia , then aku kena pandai2 butakan mata sendiri ==" huh nasib baik family aku takde pakai camtu . err

okay bye2 Assalamualaikum .

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!