Nabihah Said
Follow

Happy Birthday Kawan
December 27, 2011 | 12/27/2011 03:31:00 AM | 0 comments
pyka , ni kita kan? haha perasan lebih

Assalamualaikum .
okay hari ni kan hari jadi kawan aku dunia akhirat kan , tapi sorrrryyyyy aku buat lambat post ni , tsk busy . ermm okay2 . nak cakap
HAPPY BIRTHDAY PYKA !! semoga ko sentiasa sihat disamping keluarga , semoga dapat result yang bagus secara berterusan LOL . keciankan ko , hari jadi akhir tahun? takpe2 sabar semua dah ditentukan Allah hehe . oh ye , tahniah untuk 8A :D okay ko hebat ! bangga aku jadi BFF ko muahahaha . nak cakap lagi , semua kenangan TAK manis kita jadikan pengajaran dan buat kita sedar kita tak patut buat balik ape yang dorang2 buat kat kita //okay tak menunjukkan kat sesape *peace* . hope tahun depan still satu sekola lagi , and and paling penting kita still friend :D hehe ermmm sorry ye kalo aku penah buat ko nangis //memang penah pun , kawan yang teruk ! T__T okay takde idea LAGI? haha sorry lagi , aku tak pandai nak mengayat2 segala :P selamat hari jadi !
okay ni gambar aku buat sendiri . sorry simple and tak cantik . aku tak pro T__T tapi aku buat gambar ni sebab hadiah aku bagi tu macam .......... kecik? haha

sorry buruk giler . aku nak cepat buat benda ni . and and serabut tsk ._.

i mean it :D

okay bye2 Assalamualaikum :)

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!