Nabihah Said
Follow

Day 30 : Your perfect date with Infinite bias
December 5, 2011 | 12/05/2011 07:44:00 AM | 0 comments
wah dia pakai reben tu , macam.........nerd?LOL
takpe2 nerd ke tak you're the best Hoya hehe .

Assalamualaikum .
tadaaa hari ni hari last challenge , setelah lama aku tunggu . lepas ni , takde kot update setiap hari haha . perfect date with my Hobaby? aaaa excited =="


aku nak jalan2 kat taman ngan dia , pegang tangan //like hoya nak , @hoyafacts hehe tolong la nabihah :P riding bicycle together , main air kat waterpark . eee sweetnya haha //berangan je aku ni . dia hantar aku balik rumah . err haha dia sweetkan? muka pun dah tahu LOL .


okay aku dah takde idea . asyik ingat lagu Lately je . aku nak dengar lagu tu banyak kali tapi sebelum aku dengar berulang2 kali , aku kena selidik liriknya dulu yela pasal christmas kan . tapi serious dorang sume handsome dalam tu . argh geram haha over je . and MVnya buat kat jepun err tahu la negara dorang bersih . nape tak buat kat malaysia ke? LOL

btw , tengok time 1.44 , tengok card yang hoya pegang LOL he's grown up already haha


← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!