Nabihah Said
Follow

Day 29 : Your perfect day with Infinite
December 4, 2011 | 12/04/2011 08:08:00 AM | 0 comments
my lovely oppa hehe

Assalamualaikum .
AMARAN ! post kali ni mengandungi khayalan dari otak nabihah semata mata . tiada kaitan sama ada yang hidup atau yang sudah meninggal dunia . harap tiade yang terasa / jeleous sehingga menimbulkan syakwa sangka , atau pergaduhan , atau tarik rambut =="

okay aku nak pegi Lotte World ngan Infinite ! mesti best kot . 

main ice skate ngan dorang . dorang pegang aku supaya aku tak jatuh ==" seriously aku nak sangat main benda ni tapi tak kesampaian . tak penah jejak pun kat ais tu . 

hoya nak sangat main benda ni , tapi aku tanak takut kot //okay abaikan 

aku nak beli cekak arnab comel ni yang jual kat gerai2 . mesti comel hehe //kat sini pun ade =="

serious giler aku cakap SORRY . aku takde idea . kepala aku sakit . kat atas ni citer aku merepek , meraban , ayat tunggang laggang . so Mianhae~ btw , suriya dah habis challenge :( tinggal aku je . huhu 


← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!