Nabihah Said
Follow

Day 28 : An Infinite member you'd want as brother
December 3, 2011 | 12/03/2011 09:49:00 AM | 0 comments

Assalamualaikum .
aku teramat la rasa tertinggal . hari ni baru tengok MV T-ara Cry Cry . pergh MVnya macam cerita and Ji Yeon cun ngan rambut baru dia tu . nampak ganas //betul tak? ==" ceritanya bagus la . cepat la keluar part 2 lovey dovey punya nak tengok ! hehe and ade member baru? twins? aku tak paham . and boram jadi leader? aku pelik eunjung camne? . 100% tak paham so sesiapa paham bagi tahu aku .

back to the topic today , sebenarnya aku nak Hoya sebab umur abang aku same ngan dia and Hoya tua 4 hari je lagipun Hoya pakwe aku haha so aku pilih Kim Sunggyu sebab sikap dia protective , caring , amek berat , pandai selesaikan masalah . aku tengok Sesame Player , You're My Oppa , Days of Infinite , so kenal kot sikit2 tingkah laku dia . dia pun kadang2 lawak jugak something scary //scary leader . aku pun tak tahu nape aku suka panggil sunggyu scary leader . aku rase L lagi scary dari dia //kot? ==" .

aku takleh tengok gambar ni , aku takleh STOP ketawa !

selca :D but not selca prince hehe .


← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!