Nabihah Said
Follow

Day 27 : Your favourite thing about Sungjong
December 2, 2011 | 12/02/2011 09:17:00 AM | 0 comments
actually gambar ni takde kaitan ngan Sungjong pun
saje nak tunjuk MY charismatic Hoya kat stage haha

Assalamualaikum .
actually hari ni takde mood nak update blog or challenge , just mood fanfic je hehe . tapi disebabkan nak cepat habis , aku gagahkan jugak ! //ayat takleh blar .

favourite thing about Sungjong is , dia cute i mean perwatakkan dia ni comel sangat . memang macam maknae la yer . dia memang patut jadi maknae . suka buat sexy dance / girl group dance sebijik macam Jo Kwon . sama hebat kot . aku tengok kat youtube , Sungjong ngan Jo Kwon jadi artis jemputan kat Happy Together . time Sungjong tengah dance , senyuman Jo Kwon macam buat2 haha nampak sangat dia jeles . dia pun selalu kena buli ngan hyung Infinite dia . terutama Sunggyu . haha //nagging leader :P haha . serious aku cakap , aku tak suka Sungjong dalam Be Mind , terutama part ni

aku pun tak tahu nape , aku tengok Hoya buat okay je ==" sorry peminat Sungjong *bow* .

aku suka dia  dalam MV Paradise , handsome . btw aku nampak pakwe aku ! haha

hehe comel

dia macam orang nak kena rogol je //opps haha




← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!