Nabihah Said
Follow

Day 26 : Your favourite thing about Myungsoo
December 1, 2011 | 12/01/2011 09:44:00 AM | 2 comments
handsomekan pakwe Ain :P

Assalamualaikum .
pada pagi yang gelap ni , saya ingin bercerita pasal Kim Myungsoo dan bukan Park Myungsoo , harap tak keliru okay haha . stage nama L , semat nama , walaupun just 1 huruf? . visual Infinite or face of Infinite . kedua tinggi lepas Sungyeol . and aku suka jugak Myungyeol couple . dorang asyik bersama / berkepit je . aku tengok Days of Infinite , bile bukak je cerita pasal L , Sungyeol tetiba jadi excited haha aku tak paham ==" actually first aku kenal Infinite , aku minat kat L , handsome punya pasal . then aku kenal lebih mendalam pasal Infinite , baru aku tahu pasal Hoya ! hehe .

quite scary huh? hehe

paling paling aku suka pasal L is muka yang tampan , sikap yang mystery ? yeah dia pendiam and kadang2 a bit scary . aku tengok YAMO , Ji Ae pegi hang out ngan kawan dia , sedangkan dia bagi tahu Infinite , dorang nak belajar kat perpustakaan . bile Infinite tahu Ji Ae tipu , L terus tarik tangan Ji Ae suruh balik . pergh macho beb :O tapi dia pendiam sangat . tak syok la :(

amat la susah nak cari gambar dia yang hodoh =="


← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!