Nabihah Said
Follow

Crazy
December 28, 2011 | 12/28/2011 08:03:00 PM | 0 comments

Assalamualaikum .
korang korang korang dah tengok teaser teen top Crazy?? aaaaaaa l.joe handsome , opps sorry ljjangs . hehe okay dia bias aku dalam teen top , tapi takde la realll bias , //setia dengan gikwang and hoya hehe . ramai ljjang sedih l.joe jadi main character dalam teaser tu , yela tak sanggup nak tambah madu haha tapi serious dia handsome haha tengok gif ni ~~~


tak sabar2 nak 5 jan . sehari lepas start sekola -,- lagu crazy official keluar .
jujo , memang dulu aku first2 kenal teen top, aku tahu chunji ngan niel je . aku tertarik ngan chunji tapi aku tahu dia ramai peminat . dulu aku tak perasan pun l.joe ada dalam group tu , maybe sebab dia pendek? haha //takde kena mengena . tapi lepas aku perasan dia dalam group tu , terus aku jadikan dia bias dalam teen top hehe .

aku nak letak lagu The Words I Don't Want To Hear - JS Hyuna dalam blog tapi tapi kat youtube takde ! kena block . aaaaaaa ada satu tapi lagunya automatic mute , lagu Time lagi la takde , sume ade cover je . tsk sedih gilos , dah la lagu tu sedap . aaaaaaa benci universal music korea puiihh .

aku dikira LJJANGS ke?? entah , tak kot . okay tanya sendiri jawab sendiri =="

okay bye2 Assalamualaikum :)

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!