Nabihah Said
Follow

Annyeong
December 15, 2011 | 12/15/2011 11:37:00 AM | 0 comments

Assalamualaikum .
sekarang jam menunjukkan pukul 3.40 pagi dan saya belum tidur . ermm tahu korang tidur lagi lambat tapi , dalam kes aku ni lain , esok pagi nak pegi hari keluarga and aku belum tidur ! esok confirm sakit kepala , berdenyut2 . tak suka tapi Allah nak jadikan , kita terima ngan sabar //eceh hehe . so aku off dari internet selama 3 hari aaaaa tanak ! tapi nasib baik encik ayah bagi bawak laptop hehe bagus2 . mintak2 la kat hotel tu ade line internet tapi aku rasa takde ==" okay2 sabar nabihah 3 hari je LOL

okay2 korang perasan kan blog dah tukar wajah LAGI . ermm aku bosan ngan dulu . aku tahu skin ni lebih simple sebab aku pakai skin dulu , aku rasa blogger2 yang baru tak tahu kot //sebab shoutbox aku berhabuk . tapi page view aku menaik //eh of course la bukan aku yang bukak blog sendiri haha . ni belum habis edit sepenuhnya pun . nak cepat punya pasal , sekarang pun dah lambat giler . aku nak try masukkan navigation dalam blog ni . tadi aku buat tak jadi ==" and aku pun kelang kabut so nanti balik aku try lagi hehe . aku pun dah tukar cbox , ingat nak tukar lambat sikit tapi dah alang2 edit seluruh blog ni , aku tukar jela shoutmix aku jadi cbox . lagu ni lagu t-ara cry cry sebenarnya , tapi piano version . sejak kebelakangan ni aku suka dengar piano version punya hehe not bad la .

okay amanat owner blog :
jaga blog ni baik2 au , jangan tetiba kena hack ke , ade copycats ke . //sape nak tiru ko? =="

aaaaa bye2 internet ~
Assalamualaikum.

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!