Nabihah Said
Follow

annoying
December 25, 2011 | 12/25/2011 10:35:00 AM | 0 comments

Assalamualaikum .
tajuk tu actually untuk supervisor kat tempat aku makan tadi . makan seafood whole family hehe . jarang kot kitorang makan luar satu family . yela along aku selalu kerja , akak aku kat U sama la ngan abang aku tuh . so amat la jarang kitorang spend time together . balik kampung pun sekarang dah tak sama2 . semua busykan .

eh2 lari topic pulak hehe . supervisor tu kan , muka pemalas , macam tak ikhlas layan orang . amek order pun nak taknak je . aku tahu la time tu busy gegiler , padat sendat sume orang kat situ . tapi kitorang nak bagi korang duit , tanak ! err #marah membuak2 LOL . lama giler kitorang tunggu , makanan tak sampai2 pun . orang yang datang lambat pun dah dapat makan . biler dapat makanan je , pinggan dia bagi 4 je sedangkan orang ade 6 . terpaksa tunggu lagi dorang hantar pinggan 2 buah . haiii , penat aku . takpe2 cubaan ~ sabar sabar . time tu bole pulak supervisor tu duduk senang lenang goyang2 kaki , main walkie talkie sambil hisap rokok . grrr tapi yang bestnya , selama 1 jam setengah kitorang tunggu makanan , finally kenyang jugak . Alhamdulillah .

oh ye , kitorang go out malam ni sebab sebab sebab malu pulak nak cakap . puihh nak celebrate aku yang dapat tak seberapa lagi //ni rendah diri bukan tak bersyukur okay hehe . ermm post ni pun macam tak bersyukur jugak kan? tapi memang satu family aku tak puas hati ngan supervisor tu .

tapi yang bagusnya , kitorang datang lambat sikit time tuh , masuk je memang ramai giler so ayah aku terpakse parking kat hujung , kat tempat gelap gelita . lepas makan je nak pegi tempat kereta , tetiba ade sorang laki jalan macam nak cepat , so bile dah sampai sebelah ngan kitorang dia cakap ade kereta makcik tu kena pecah . Alhamdulillah giler bukan kitorang yang kena . yela tempat tu memang gelap giler , takde lampu pun . akak aku terpakse jalan sambil bukak fon , bagi nampak cahaya sikit . time nak keluar tempat tu , polis baru sampai situ . tsk kecian dorang , baru lepas makan sedap2 kena pecah pulak kereta .

kat sini aku nak cakap jangan pergi kat restoran ikan bakar pantai jeram :) //haha joking . teruk betul aku ni tsk .
okay dah banyak aku bebel yang korang tak paham hehe , aku ade selitkan gambar aku tangkap tadi . tapi sorry banyak2 fon aku murah sangat so camera tak berkualiti so lagi gambar tak cantik hehe .

lama giler tunggu makanan . tsk

my two lovely brothers

this is my dad :)

okay busy makan hehe

thanks for a great dinner ayah :D and and thanks familyyyyy hehe //malu nak cakap terus terang . kat blog suda , walaupun takde satu pun antara dorang baca blog aku -,- 
okay bye2 Assalamualaikum .

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!