Nabihah Said
Follow

tumblr
November 11, 2011 | 11/11/2011 08:25:00 AM | 0 comments

Assalamualaikum.
sekarang baru tergedik2 nak buat blog tumblr tu , sedangkan dah lame sign up for tumblr . ish dulu malas , lain cerita . dah tu sekarang rajin la? //ignore it . aku tak paham la html tumblr , pelik and totally different ngan blogger . //takde la TOTALLY , saje buat gempak . nak ubah pun aku tak tahu camne , kena la aku spending time ngan tumblr , asyik2 reblog asyik2 reblog . dah tak tahu nak edit gambar sendiri , serve you right ! haha kena belajar orraits . tanak share link tumblr aku , malu ! lain kali dah cantik baru share . haha //kurang confident LOL .
sejak bile aku guna bahasa rojak BM-BI ni? haha

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!