Nabihah Said
Follow

Reality
November 7, 2011 | 11/07/2011 08:00:00 AM | 2 comments

post ni maybe panjang sebab aku membebel , and sebab kemarahan aku membuak2 //ayat tak bole blar . and post ni jugak pasal kpop , maybe ada sedikit kutuk kpop tapi kenyataan kot . so harap maaf kepada sesiapa yang terasa . maaf , sorry , mianhae , عفوا hahaha

okay ade sesetengah perkara yang susah kite nak terima , sebab tak jangka benda tu . ermm korang penah dengar kan pasal illuminati ? kalo tak penah lagi , pandai2 la cari kat google tu , belambak . tu dari barat , and tahu la budaya barat dah masuk budaya kite //eceh . termasuk la korea , dorang pun ikot sekali gaya2 orang omputih kan? yang aku search selama ni , yang aku kompem dorang ni illuminati :


-SHINee
-B.E.G
-SNSD
-Big Bang
-2NE1

yang lain aku tak sure sebab takde bukti betul2 . hyeona , junhyung BEAST pun aku rase illuminati dalam lagu Change .  tapi aku tak sure yang 4MINUTE ngan BEAST pun same illuminati sebab takde bukti kukuh . aku tak bole sebarang tuduh je tak pasal2 aku kena attack .

-SHINee , ramai dah tahu kan lagu LUCIFER dorang illuminati , dulu aku tak paham maksud dia ape , sedangkan terang2 name LUCIFER tu dah illuminati , memang bestkan lagu tu , aku pun nyanyi habis la lagu tu , sampai akak aku cakap tu illuminati , baru aku tahu . betapa bodohnya aku nyanyi , mengagung2kan dajjal tu .

-dulu aku tahu Narsha illuminati time lagu BBI RI BBA BBA tapi aku tak sure gak B.E.G pun illuminati sampai lagu B.E.G kuar yang SIXTH SENSE //aku pun baru tahu hari ni sebenarnya haha . seyes mv lagu ni banyak maksud tersirat yang kita tak jangka . aku bace satu blog ni , aku bace tapi tak paham sangat sebab BInya tinggi . aku paham ala kadar je .

-terkejut giler kot time aku tahu SNSD illuminati , dorang kan cute , cantik giler , gaya pun macam ayu2 sume tu tapi tu sume tu tok cover je . ada la sign2 dorang buat and lagu THE BOYS ada piramid , ada dorang buat all-seeing eye . tapi aku suke gaye Sunny hehe .

-Big Bang , korang cari sendiri la internet malas nak cakap . jujo aku cakap best giler lagu TONIGHT tu tapi....... nak buat camne kan dorang illuminati . for sure , GD ngan TOP seyes aku cakap TERLAMPAU la banyak pasal dorang illuminati sign segale . btw , congrats to Big Bang dapat kalahkan sume artis2 barat yang famous giler tu and menaikkan name kpop .

-2NE1 pun same , lagu I AM THE BEST , banyak and terang2 ada piramid . haha

ermm kalo korang taknak percaya jugak aku tak tahu la , kite nak minat pun jangan nak abaikan agame sume , ada hadnya . aku pun sebenarnya takut gikwang sume illuminati , seyes takut . tapi harap2 tak la . aku marah la jugak orang islam ni macam cakap " tak la mane ade dorang illuminati" . aku bengang au sebab nape ko cakap camtu sedangkan ko tak tengok bukti2nya lagi . nampak sangat taknak percaya , takkan aku nak cakap selamba tanpe bukti agak2 la . aku cakap ni agar kite saling mengingati termasuk AKU ! haha ayat skema badak . ni sume pendapat aku , sorry sesape terasa , menyebarkan ilmu baguskan? haha

bace la blog ni kalo sesape rajin , banyak info yang kite tak tahu . peace !

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!