Nabihah Said
Follow

Infinite 30 days Challenge
November 14, 2011 | 11/14/2011 11:00:00 PM | 0 comments
Assalamualaikum.
sebenarnya dari semalam ingat nak join challenge ni , tapi ditangguhkan hehe . so setiap hari aku akan update , so kalau tak suka tekan -exit- okay? terima kasih . ni first time join challenge , challenge yang first , dah 30 hari . haha aku tahu giler . tapi tertarik sebab infinite hehe . aku join ni sebab tengok kat blog zatiee-sofeaa .

Day 1 : Your favourite Infinite member and why?


jawapan aku of course la Hoya a.k.a Lee Howon . my second bias lepas gikwang . hehe okay dia hot kan . aku tahu ! haha . sebab? banyak kot . dia handsome , dalam mase yang same comel . pandai nari -- main dancer , suare pun sedap , pandai rap jugak . ermm tapi kecian kan ayah dia tak kasi . ayah dia takkan tak nampak kebolehan dia ni? anak sendiri pun tak tahu ke? mesti hoya sedih . huhu , okay dia lagi suka orang panggil dia hoya berbanding panggil dia nama sebenar . family dia panggil dia hoya . aku pun tak tahu nape . fans dia panggil dia ho-aegi yang bermaksud hobaby . haha ade lagi due nama panggilan dia tapi aku tak tahu , //fans yang teruk =,= .

time dia nyanyi , aku bole cam suare dia . suare dia unik dari yang lain . al maklum la , my bias hehe . suriya kate , hoya yang first pandai buat scorpian dance - btd dari member yang lain , aku penah try buat benda tu alamak ! terkantoi tapi tak bole . susah giler wey . camne la dia bole buat . aku ade search kat youtube , -hoya mistake- ada satu je , tu pun aku tengok dia bukan la salah just kaki dia nak jatuh . so basicly dia hebat dance . nak citer ape lagi ea? tu je kot . <---- hilang idea .

( oh ! his smile gorgeous )

okay tu je . btw , korang click kat profile aku kat atas , nampak tak link tumblr aku . okay2 sekarang baru nak share . hehe jenguk2 selalu :D

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!