Nabihah Said
Follow

Day 8 : an infinite member you want to go shopping with
November 22, 2011 | 11/22/2011 01:45:00 AM | 0 comments
see baju dia unik dari yang lain . haha

Assalamualaikum .
hari ni update lambat sikit . hehe busy baca fanfic .
ermm pagi hari ni , i mean 2 pagi , suriya cakap hari ni hari jadi dongwoo . aaaargghh memang bagus , alang2 nak wish dia , memang challenge ni pasal dia . an Infinite member i want to go shopping with is JANG DONGWOO . aku pilih dia sebab aku selama aku perhatikan dia selama ni , dia la yang paling pandai berfashion tau . memang sume semat tapi aku tengok baju dia unik sikit . korang perasan tak baju dia time practise lagu paradise tu . haha baju dia sweet , ade wings kat belakang . like an angel . haha dia bole pilihkan aku baju cun kalo aku kuar ngan dia . opps berangan je lebih . tengok dia face to face pun tak penah . over je lebih . kalo myungsoo , sume baju dia sama patern je . dari atas sampai bawah . (info dari sesame player hehe) .

so kat sini nak cakap happy birthday to JANG DONGWOO . hope always happy beside Hoya haha . you such a great rapper and dancer *peace*

(prince Kenya )



← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!