Nabihah Said
Follow

Day 6 : Best Dancer in Infinite
November 19, 2011 | 11/19/2011 02:30:00 PM | 0 comments
Assalamualaikum .
hari ni update awalkan? yolah tengok tajuk la . //actually memang ada mase lapang hehe . best dancer jatuh kepada .............. HOYA ! haha over je lebih . hoya boyfriend aku a.k.a suami firda onnie //kami madu ! tak tahu ke? haha tolong la .

dia memang la totally awesome la aku cakap . dance dia takleh ditandingi artis lain //for me la . aku search kat youtube suma , memang hebat gile . aku tengok dia dance kat audition JYP , hebat ape . tapi sekarang much better la . rugi JYP ha ha ha //gelak jahat . takpe , HOYA FOR INFINITE ! yeah baru betul . bab2 dance je , bagi dia handle , ternganga mulut habis la . like suriya cakap , dia semangat menari , of course , dance machine ni . semangat tu la buat dance tu awesome .

(*angguk2* betul2 . haha)

okay nak share video pulak . tengok ni memang hebat atau dipanggil semangat dance . bole pulak dia dance BANG - After School berbeza . //pendapat aku , dia lagi hebat haha sorry2 jangan marah .

muka Yesung serious kot . tak tahu ape dia pikirkan tu haha . 

tu la fans dia panggil dia All-Man sebab dia AMAT la hebat ---> lelaki kat stage . kalo korang perlekehkan dia siap ! tunggu aku . aku bagi penampor free kang haha and infinite kan group best dance performance ? memang sume hebat tapi my hoaegi paling hebat hehe . I say HO you say YA , HOYA ! haha



← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!