Nabihah Said
Follow

Day 5 : Best singer in Infinite
November 18, 2011 | 11/18/2011 09:12:00 PM | 0 comments
(main vocalist , main dancer♥)

Assalamualaikum.
okay hari ni nak citer pasal best singer dalam infinite . dari dua main vocalist aku terpaksa pilih satu je , LEADER GYU a.k.a pakwe suriya haha . suare dia , macam suriya cakap , unik . dengar lagu infinite dah bole cam suare dia . //tapi aku lagi cam suare HOYA . hehe jangan cakap la bias aku tuh . okay2 aku nak share ape yang aku share kat suriya semalam .


PERHATIAN ! jangan baca comment video tersebut . jauhkan dari kanak2 bawah umur inappropriate for under age 15 . haha //aku dah lepas :P
dalam ni , perghh aku cakap . eh tanak cakap . nanti suriya marah . haha for sure dalam ni suare dia sedap giler , menghayati lagu , and dia handsome , but still hoya number 1 LOL . okay dah takde idea .


credit : tumblr
  the popular  
yeol : but hyung , we don't have sunglass to disguise .
gyu  : no , we don't need that . because we haven't reached that popularity level yet .
(sesame player)

aku ada ingat2 lupa jugak perbualan dorang ni dalam sesame player . setahu aku time dorang nak lari tu . and sekarang dia dah pakai cermin mata so dia dah ngaku dorang dah femes . haha //memang pun .
k bye2 ppyong !

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!