Nabihah Said
Follow

Day 25 : Your favourite thing about Sungyeol
November 30, 2011 | 11/30/2011 10:46:00 PM | 0 comments

Assalamualaikum .
ape yang aku PALING suka about Sungyeol is his screaming . serious aku suka dia jerit . aku pun takleh jerit camtu , camne dia bole? DAEBAK ! plus dia la paling tinggi dalam Infinite . and i'm sure he proud of it ==" muka dia pun bole tahan ape walaupun tak sehandsome L . suare dia pun okay jugak . ermm tapi kan dia la last member yang dapat masuk Infinite ngan Sungjong . sampai merajuk nak balik rumah haha //sesame player . suka buat random dancing . dia dipanggil choding yang bermaksud elementary's kid . and fans dia panggil Yeollie //comelkan nama? macam tuan badan . ermm aku tengok You Are My Oppa (YAMO) episode last , dia menangis sebab Ji Ae tinggalkan Infinite . aku takleh tengok dia nangis tapi dia nangis jugak so aku pun ==" serious sedih tangok dia . nangis giler . argh ! dilema betul .



dia menang lawan budak kecik =="

jeritan dia terbaik ! haha


← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!