Nabihah Said
Follow

Day 24 : Your favourite thing about Howon
November 30, 2011 | 11/30/2011 02:20:00 PM | 0 comments
wahhhh ! hawt giler . opps hehe

Assalamualaikum .
malam semalam aku tak update so gantinya pagi ni , serious semalam aku busy giler . busy baca fanfic . 4 pasal Hoya , 1 pasal L.JOE , 1 pasal Myungsoo (fanfic Ena) . baru pasal L.JOE and Myungsoo je habis baca . pasal Hoya sume belum . InsyaAllah aku habis baca hari ni . okay what i'm mumbling about? sorry2 let's back to our topic .


my favourite thing about Howon , opps he like more when you call him Hoya , so favourite thing about Hoya is the way he smile , the way he dance , the way he rap and singing , the way he become silent bystander , i think , all about him . //nape aku bajet speaking?? O.o . serious aku tak penah jumpe lagi orang yang semangat giler nak dance macam dia . DAEBAK tahu . even my Gikwang can't beat him . okay dia cakap or mengaku sendiri yang dia tu DANCE MACHINE , dia bukan perasan just itu kenyataan kan? ermm dia teramat la suka purple , banyak giler gambar aku jumpe dia ade pakai baju purple , kalo tak baju , beg ke , kasut ke . nanti time birthday dia , beli belt wane purple la ==" //sorry berangan kejap . orang yang ade pet or suka haiwan belaan , menurut kajian , dia seorang yang penyayang , Hoya teramat la suka kat pet terutama kat anjing , dalam birth of family . so dia penyayang . //aku pun , aku bela kucing hehe similarity beb .


nickname dia , Hoyaeagi (Hobaby) , All-man (because when he on stage he really a manly) , Hogod (maybe sebab dance dia? not sure about it) , Horadori (aku ade terbaca somewhere sebab nama panggilan dia ni , tapi aku dah lupa kenapa ==") lagi? tu je kot , kalo ade lagi inform me :D oh ye , kalo Infinite member tengah free or nothing to do , Hoya akan pergi dance practise dari buang masa je . see kesungguhan dia dalam dance? okay aku admit memang aku kagum ngan dia lepas parents dia against dia untuk jadi penyanyi , dia teruskan jugak , dia practise sambil ujibakat sana sini , dia memang layak dapat special awards . and i'm glad Infinite sekarang dah hampir capai populariti and dah hebat . ermm memang dorang layak la sebab sampai practise 18 hours nonestop . //tak rasa giler ke? but tu la dorang .

tengok la betapa sematnya dia nari //yadong couple ! hehe

hey suare dia sedap ape . just BI dia je =="

seriously nape aku banyak speaking dalam ni?? sorry kalo korang rasa aku bajet hebat speaking , or ade salah grammer ke . sorry aku just nak speaking //alasan tak munasabah =,= ermm sorry panjang sikit entry pagi ni hehe
k bye2 jumpe tengah hari nanti . hehe

← Older Post | Newer Post →
Welcome

Assalamualaikum, thanks for the visit and do come again :)

About Links Entries
Tagboard
Be nice please? Thank you!